top of page
-
Kas ir MyCabin?MyCabin ir augstas kvalitātes moduļu māju ražotājs modernai dzīvei. Mūsu mājas ir ļoti precīzi izstrādātas, piedāvājot ilgtspējīgus, funkcionālus un estētiskus risinājumus gan pilsētvidei, gan esot tuvāk dabai.
-
Kur atrodas MyCabin?MyCabin galvenais birojs un galvenā ražošanas bāze Eiropas tirgiem atrodas Latvijā, un tā apkalpo klientus visā Eiropā un ārpus tās.
-
Kādus māju veidus piedāvā MyCabin?Mūsu specializācija ir moduļu mājas, tostarp Milla sērija (Milla 20, 25, 40, 47 un 60), kā arī papildu māju būvniecība, piemēram, pirtis un šķūņi. Pieejmi arī lielāki dzīvojamo māju modeļi līdz 124 m2. Šīs mājas ir izstrādātas atbilstoši dažādām klientu vajadzībām un vietējiem standartiem.
-
Vai es varu pielāgot MyCabin māju savām vajadzībām?Jā, MyCabin piedāvā pielāgošanas iespējas: jūs varat izvēlēties izkārtojumu, apdari un dažas papildu funkcijas. Lai gan mūsu dizains ir modulārs, tas ir pietiekami elastīgs, lai atbilstu jūsu personīgajām vajadzībām.
-
Vai MyCabin mājas ir videi draudzīgas?Tās noteikti ir! Mūsu mājas ir būvētas, domājot par ilgtspējību, izmantojot augstas kvalitātes, videi draudzīgus materiālus un energoefektīvu dizainu.
-
Vai māja ir piemērota dzīvošanai visu gadu?Jā, visas MyCabin mājas ir konstruētas tā, lai izturētu visus gadalaikus, nodrošinot komfortu gan ziemā, gan vasarā.
-
Kā iegādāties MyCabin māju?Sāciet ar pieprasījumu, pēc kura mūsu pārdošanas komanda sazināsies ar jums, lai apspriestu jūsu vēlmes. Kad būsiet izvēlējies savu modeli un pielāgošanas iespējas, mēs jums palīdzēsim noslēgt līgumu, kā arī veikt apsekošanu uz vietas un piegādi.
-
Vai es varu saņemt finansējumu MyCabin mājas iegādei?Iesakām konsultēties ar mūsu pārdošanas speciālistiem - mums ir partneri - bankas, kas var palīdzēt jums nodrošināt finansējumu.
-
Vai MyCabin ir globāls zīmols?Jā, MyCabin piegādā mājokļus visā Eiropā un paplašinās jaunos tirgos, tostarp Vācijā, Polijā un Skandināvijā. Ziemeļamerikas pasūtījumiem visi produkti tiek ražoti mūsu rūpnīcā Čikāgā, ASV.
-
Kas jāzina par piegādes procesu?Vispirms mēs apsekojam un novērtējam jūsu objektu, lai pārliecinātos, ka piegāde noritēs bez sarežģījumiem. Ja viss ir kārtībā, mūsu piegādes process ietver transportēšanu uz jūsu vietu, izkraušanu, uzstādīšanu un par papildu samaksu - inženierkomunikāciju pieslēgšanu, lai nodrošinātu, ka viss ir uzstādīts un savienots nevainojami, gatavs dzīvošanai.
-
Cik ilgā laikā pēc pasūtījuma apstiprināšanas tiek piegādāta māja?Ražošanas termiņi atšķiras atkarībā no izvēlētā modeļa, kā arī rūpnīcas noslogotības, bet parasti tie ir 2 līdz 3 mēneši - no pasūtījuma apstiprināšanas līdz piegādei.
-
Vai pirms piegādes man ir jāsagatavo vieta?Jā, jums būs jāpārliecinās, ka piegādes dienā iebrauktuve uz zemes gabalu būs pieejama piegādes transportlīdzeklim, kā arī jānodrošina, ka ir gatavas tādas komunikācijas kā ūdens, elektrība un kanalizācija. Mūsu komanda var jums palīdzēt šajā procesā.
-
Vai MyCabin atbilst vietējiem būvniecības noteikumiem?Jā, mūsu mājas ir projektētas atbilstoši Latvijas standartiem. Par specifiskām prasībām un jautājumiem iesakām konsultēties ar mūsu komandu.
-
Kādi materiāli tiek izmantoti MyCabin mājās?Mūsu mājas tiek būvētas, izmantojot augstas kvalitātes koka karkasu, ilgtspējīgu izolāciju un modernu, izturīgu apdari.
-
Kā MyCabin nodrošina kvalitāti ražošanas laikā?Katra māja tiek būvēta mūsu modernajā rūpnīcā, izmantojot stingrus kvalitātes kontroles procesus, lai nodrošinātu precizitāti un izturību.
-
Vai pirms iegādes es varu apskatīt MyCabin māju klātienē?Jā, demo mājas ir apskatāmas galvenajos tirgos, tostarp Baltijas valstīs, un drīzumā arī Vācijā, Polijā un Skandināvijā.
-
Kā rezervēt demo mājas apmeklējumu?Sekojiet mūsu sociālo mediju kontiem, lai uzzinātu par jaunākajiem atvērto durvju dienu pasākumiem un laikiem. Sazinieties ar mūsu pārdošanas speciālistiem vai apmeklējiet mūsu tīmekļa vietni, lai uzzinātu informāciju par pieejamajiem laikiem.
-
Kādu garantiju piedāvā MyCabin?MyCabin mājokļiem ir standarta garantija, kas attiecas uz materiāliem un konstrukciju. Sīkāka informācija dažādos reģionos atšķiras, tāpēc konsultējieties ar mūsu pārdošanas speciālistu.
-
Vai pēc mājokļa iegādes es varu saņemt palīdzību ar tā uzturēšanu?Jā, mēs nodrošinām, ka mūsu komanda ir pieejama konsultācijām un atbalstam, ja jums nepieciešama palīdzība apkopes vai remonta jautājumos. Mēs esam ieviesuši arī pakalpojumu, ka pēc pirmā gada mēs ierodamies pie klientiem mājās, lai bez maksas pārbaudītu un veiktu remontu, tāpēc mūsu klienti jūtas aprūpēti un apmierināti.
-
Vai jūs piedāvājat uzlabojumus vai papildinājumus pēc mājas piegādes?Atkarībā no jūsu modeļa un atrašanās vietas mēs varam piedāvāt iespējas mājas uzlabojumiem papildaprīkojuma veidā!
bottom of page